Home » Webcafe
Članci iz kategorije “Webcafe”

Dovoljno je da jogurtom premažete lice i poslije pola sata kožu isperete toplom vodom… Sredstva za njegu kože na bazi jogurta vrlo je lako pripremiti, jer osim jogurta gotovo nijedan drugi sastojak vam nije potreban. Za početak, dovoljno je da jogurtom premažete lice i poslije pola sata kožu isperete toplom vodom. Već nakon nekoliko tretmana [...]
Maj 17th, 2013 | Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »

Pored vode, čaj je najpopularniji napitak na svijetu. U vašoj kuhinji pored osnovih čajeva, poput kamilice, mente, žalfije i uve, morate imati i ove majstore zdravlja. Zeleni čaj Jedan od najboljih čistača organizma; odličan za mršavljenje (uz redovno ispijanje moguće je izgubiti jedan kilogram mjesečno), štiti nas od tri rasprostranjene bolesti: ateroskleroze, infarkta i raka, [...]
Maj 11th, 2013 | Hrana i Piće | Čitaj više »

Bez obzira na sve veći broj vanbračnih zajednica i sve manji značaj potpisa kod matičara, institucija zvana brak i dalje predstavlja pitanje talenta i ulaganja, kao i sve u životu. Brak poboljšava zdravlje i raspoloženje kod ljudi. Dokazano da je život u bračnoj zajednici na mnoge načine pozitivno utiče na život ljudi. Nedavno istraživanje, koje [...]
Maj 6th, 2013 | Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »

Novo istraživanje kineskih naučnika, koje je objavljeno u časopisu International Journal of Biological Macromolecules, otkriva da oligosaharidi iz jabuke mogu spriječiti nastanak raka debelog crijeva. Oligosaharidi su složeni ugljikohidrati koji su izgrađeni od monosaharida. Naučnici su otkrili da što je u jabuci veća razina oligosaharida, to je bolji učinak u prevenciji nastanka raka debelog crijeva. [...]
Maj 4th, 2013 | Hrana i Piće, Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »

Nakio je pas mješanac kojeg je, dok je bio štene, neko ostavio u lokvi, zbog čega je promrzao i ostao bez šapa i vrha repa. Zahvaljujući spasiocima iz centra za životinje u Nebraski, jedva je preživio, ali su njegovi udovi otpali. Nakio nije mogao da hoda nego se kretao puzanjem po stomaku. Udomila ga je [...]
April 30th, 2013 | Zanimljivosti | Čitaj više »

Kako se približava vrijeme oblačenja kupaćeg kostima tako raste naša želja za ravnim stomakom. Istina je da većina ljudi ne zna kako da se oslobodi viška sala na ovom dijelu tijela. Obično odricanje od omiljene hrane i trbušnjaci ne daju željene rezultate. Ali, moguće je imati stomak u formi uz samo nekoliko promjena u svakodnevnoj [...]
April 28th, 2013 | Hrana i Piće, Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »

Istraživanje američkih naučnika otkriva da orasi mogu smanjiti rizik od nastanka dijabetesa tipa 2. Rezultati istraživanja, koji su objavljeni u časopisu The Journal of Nutrition, potvrđuju da su orasi odličan izvor omega 3 i omega 6 masnih kiselina, koje su se pokazale uspješnima u smanjenju rizika od nastanka raznih bolesti, ne samo dijabetesa tipa 2. [...]
April 17th, 2013 | Hrana i Piće, Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »

Moderna tehnologija omogućila je ljudima da uvijek budu dostupni i da oni uvijek imaju pristup informacijama. Društvene mreže postale su mjesta na kojima dijele svoje mišljenje, stavove i živote, ali i komentiraju tuđe. Međutim, što kada moderan život jednostavno postane stresan, previše naporan i iscrpljujući, a ne zabavan? Ljudi koji su među prvima bili na [...]
April 13th, 2013 | Dešavanja u svijetu, Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »

Rak pluća je jedan od vodećih uzroka smrti od karcinoma u svijetu i od njega u najvećem broju obolijevaju pušači. Ljekari zbog toga svim pušačima preporučuju da ostave duvan. Međutim, ako već pušite, pokušajte bar koliko god možete da smanjite rizik od obolevanja od raka. Postoje različiti načini da očistite pluća od katrana i toksina [...]
April 10th, 2013 | Hrana i Piće, Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »

Povećanje unosa hrane koja obiluje kalijem je povezano sa smanjenjem rizika za moždani udar, objavio je British Medical Journal. Istraživači s Imperial College London i Warwick Medical School dodaju kako je veći unos kalija najlakše postići povećanjem konzumacije voća i povrća. Uz to, smanjenje unosa soli je bilo povezano s dodatnim smanjenjem rizika za moždani [...]
April 9th, 2013 | Hrana i Piće, Ljepota i Zdravlje | Čitaj više »